zaterdag 12 november 2011

Dutch Crd Lovers #116

Het is een  speciale dag voor ons vandaag ,wij zijn namelijk 12.5 jaar getrouwd.

 Het is weer zaterdag dus dan heb ik voor jullie weer de nieuwe challenge van The Dutch Card Lovers

Wij als Dt hebben een verzoek aan jullie wat betreft de woordverificatie . HIER kunnen jullie daar alles over lezen. Het kost ons namelijk heel erg veel tijd.

De sponser van deze week is Made By Maly en welke mooie prijs jullie kunnen winnen zien jullie HIER


De sketch van deze week is gemaakt door Anja ,en je kunt er werkelijk vele kanten mee op. Kijk maar eens Hier naar de prachtige voorbeelden van de rest van het DT
 Ik heb van de sketch weer eens een keer een waterval kaart gemaakt ,nu is dat al enkele jaren geleden dat ik die 1 heb gemaakt. Moest dan ook even weer heel goed nadenken hoe het ook alweer moest.
 Het papier is van making memories.

Op de waterval heb ik een klok,kerstbal en een ster zitten bewerkt met witter stickers. Deze zijn gemaakt met een Crealies Inshape Mal CLCS 05 Ook de tag is gemaakt met een Crealies mal CL CT 04 En de tekst komt  uit de Crealies Clear stamps serie
En dan de Bloem.
Op de krea doe kwamen we er achter dat heel veel kaartenmaakster denken dat de Crealies Creative Petals niet geschikt zijn voor de kaarten. Omdat als ze de hele bloem maken ze vinden dat hij veel te groot is .
Dat is jammer want ze zijn zo bruikbaar op kaarten. Daarom laat ik jullie zien dat je dus met de Creative Petals mooie bloemen kunt maken op je kaart.
Voor mijn bloem heb ik de Creative Petal nr 4 gebruikt en heb daarvan de kleinste maat genomen.
In het midden heb ik een ster gedaan ,gemaakt met de Creative shape nr 9

Jullie hebben de tijd om je kaart HIER in te zenden tot 18 november 18.00

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

37 opmerkingen:

Creagea zei

Gefeliciteerd met jullie 12.5 jaar huwelijk.
Wat een prachtige kaart,supermooi

Fijne dag,Gea

Nellie zei

Op de eerste plaats:
VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie TWAALF EN EEN HALF JARIG HUWELIJK!!!

Ook je kaart is weer super mooi. Zelf heb ik in het verleden ook eens zo'n watervalkaart gemaakt, maar nu heb ik geen idee meer hoe dat zou moeten!!

Groetjes, Nellie

Wendy ten Hove zei

Joepie!!! Gefeliciteerd!!! En wat een leuke kaart, met dat systeempje zo er op! Super! Mooi in het rood ook, erg leuk gedaan!
Fijne dag!
Groetjes, Wendy

Margreet zei

Proficiat Miriam, en maak er een leuke dag van!...je watervalkaart is prachtig!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart heb je gemaakt...ene gefeliciteerd maak er een hele fijne dag van.

gr annemarie en merit

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gefeliciteerd met jullie bronzen? jubileum!!
Geweldig kaartje zo met die waterval!

Margot zei

gefeliciteerd met jullie trouwdag! en jou kaart was deze keer mijn favoriet van alle kaarten van het dt, zo gaaf gedaan!

Wilma zei

Hallo Miriam,
Van ♥-e Gefeliciteerd met jullie 12,5-jarig huwelijk en maak er een hele fijne en gezellige dag van saampjes. De ☼ schijnt dus het weer zit al mee.
Dan je kaart.....die is weer PRACHTIG en een watervalkaart wil ik ook nog eens ooit gaan maken.....weet alleen niet hoe.
Het is zo wie zo een SCHITTEREND idee van je om een watervalkaart op een kaart te maken.....SUPER.
Nog een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Marijke zei

Allereerst GEFELICITEERD!!!! met jullie 12, 5 jarig huwelijk. Wooow wat is dit een prachtig kaartje, een topper!!!!
Een hele fijne dag verder,
Marijke en Chantal

Irene zei

PROFICIAT met deze mijlpaal en een heel gezellige dag...op naar de 25 Miriam!!!!
Je kaart is enig en super vrolijk met al dat rood en die waterval......dolletjes!!!!
Die shapes zijn dus echt te groot Miriam want ook jij gebruikt de KLEINSTE en dan is het nog een grote bloem! 99% van Crealies is TOP maar naar mijn mening zijn deze mallen een missertje!!!

Liefs, Irene

Tinie zei

GEFELICITEERD, geweldige mooie dag toegewenst!!! Je kaart is weer helemaal prachtig!!


Groetjes
Tinie

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd Miriam met jullie 12 1/2 jarig huwelijk. :)) Maak er een fijne dag van.

Net als Margot vindt ik deze kaart het moosit van het DT, leuk zoals je die waterfall zijwaarts gedaan hebt en het kleurgebruik. Helemaal geweldig. :)

Groetjes Rosalien

angelique (anlou) zei

hoi meis
GEFELICITEERD MEIS, ik ben helemaal vergeten een kaartje te sturen, sorry meis
maar van de week is er een longontsteking bij mijn man ontdekt en mijn gedachten zijn helemaal de weg kwijt meis
je kaartje is een beauty geworden meis
een heel fijn weekend en geniet van deze bijzondere dag samen
liefs angelique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk en ik wens jullie een mooie dag, aan het weer zal het niet liggen.
je kaart vind ik prachtig.

groetjes jolande

Marjan zei

Gefeliciteerd Miriam! Een fijne dag!
Prachtig is je kaart, wat een werk, maar heel mooi!! Leuk idee om er een waterval op te maken.

Groetjes, Marjan

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige kaart miriam mooi kleurtje.
een waterval kaart heb ik nog nooit gemaakt.
en van HARTE GEFELICITEERD met je 12.5 jaar huwelijk.

groetjes karin

Ria zei

Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk, maak er een super gezellige dag van samen met je gezinnetje en jullie familie.
Je kaart is ook weer erg mooi geworden !!

lieve groetjes Ria S.

Anoniem zei

Wauw, geweldig kaartje Miriam !! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie 12,5-jarig huwelijk.
Groetjes Berdien

Roelie zei

Miriam,
van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum! Wat een fantastische kaart heb je weer gemaakt!
Groetjes Roelie

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag maak er een mooi romantisch feestje van!
Je kaart is super mooi geworden!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Hoi Miriam, erg leuke kaart zeg. Ik heb nog nooit een waterval kaart gemaakt. Lijkt me vrij ingewikkeld. Groetjes, Frea

Hetty zei

Wauuuw wat super gaaf en van harte gefeliciteerd
met jullie 12,5 jaar huwelijk

gr hetty

Aleida zei

Van harte! Je kaart is weer mooi geworden, leuk idee die waterval.
groetjes,

arjette zei

Van harte gefeliciteerd met je 12 1/2 jarig huwelijk!!!! Ik hoop dat je een gezellige dag heb gehad!!
Je kaartje is prachtig!!

gr. arjette.

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooie kaart.
groetjes miranda

Ans zei

Gefeliciteerd, geniet van de dag. Heel leuk kaartje.

Liefs Ans

Riet zei

Wat een schitterende kaart Miriam.

Liefs Riet.

Ellen zei

Nogmaals van harte Miriam! Nog vele jaren samen met veel geluk!
Deze watervalkaart is subliem!

Groetjes Ellen

Het zonnetje in huis zei

Hallo Miriam,

Gefeliciteerd met jullie huwelijksjaren en prachtige kaart!

Groetjes, Jaimie

Jolanda zei

Nog gefeliciteerd met je 12,5 jarig huwelijk! Super mooie kaart heb je gemaakt zeg erg leuk idee ook!

Groetjes Jolanda

Unknown zei

Proficiat met jullie trouwdag Miriam, op naar de 25! Je kaart is super, leuk dat de waterval nu eens horizontaal is ipv verticaal! Groetjes, Ira

roelie zei

NOg van harte gefeliciteerd met jullie twaalf en have jarige huwlijk

je kaart is weer top mirjam

gr roelie S

Janny zei

Wat een super kaart heel mooi, en natuurlijk van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, liefs Janny

nicole zei

he nou ben ik een dag telaat...
maar alsnog van harte gefeliciteerd en dat er nog minimaal 12,5 jaar bij mogen komen!
wat een fantastisch leuk kaartje heb je gemaakt.
ik ga toch ook even bij de andere dt leden kijken.
groetjesssssssss

Sylvia zei

Ook namens mij nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hoop dat het een hele leuke dag is geweest. Verder vind ik je kaart weer schítterend.
Groetjes Sylvia

José zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 12,5 jarig huwelijk Miriam! Hoop dat jee een fijne dag hebt gehad.
Je watervalkaart vind ik ontzettend leuk. Hele originele uitvoering van de schets en mooi kleurgebruik.
Liefs, Jose

anita01 zei

Hai Miriam,

Alsnog van harte met jullie trouwdag .

Vind dit toch wel z'n bjoetie, och geweldig plannetje zo de waterval erop!

Schitterend geheel...warme groetjes en zie je gauw ;o)
Anita