zaterdag 5 november 2011

Dutch Card Lovers#115

Gisteren was ik gezellig samen met mijn man naar de krea doe geweest. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad en vele mooie dingen gekocht . Ik ben weer zoveel mensen tegen gekomen en weer heerlijk bijgekletst overal.

Eindelijk heb ik nu Anneke in levende lijve gezien,dat is toch weer leuker als via de telefoon of email.
Anneke was aan het helpen in de stand van Nicole,die heb ik al zovaak gezien op beurzen maar eigelijk nooit eens tijd gehad om met haar te spreken. Nicole nogmaals bedankt voor de eerlijke en goede uitleg over de nieuwe flexmarkers.Ik wilde graag de flexmarkers hebben maar Nicole zag dat ik iets aan mijn handen mankeer,meteen speelde ze daar op in (zoals het hoort in de verkoop) .Ze gaf meteen een eerlijk en duidelijk antwoord en liet me ook voelen hoe strak de doppen zitten,en dat dit voor mij heel moeilijk zal gaan worden om elke keer die doppen los te maken.Want daar heb ik gewoon de kracht in mijn handen niet voor.
Daarom heb ik nu de aquamarkers gekozen die kan ik combineren met distress inkt ,en hetzelfde verwerken.
Jullie weten dus wel wat ik dit weekend ga uitproberen

Natuurlijk was ik ook even bij Annelies en William en de rest in de stand van Crealies bij gaan kletsen.
We waren er om 10.00 en heb het maar net gehaald om alles te zien toen we om 17.00 de deur uit gingen.

En dan nu de nieuwe challenge van De Dutch Card Lovers nr 115

De sketch is deze week gemaakt door Yvon
 En dan zijn er deze week maar liefst 3 prijzen waar je kans op kunt maken . Van 2 verschillende sponsers . KIJK HIER maar eens .

En dit is mijn uitwerking
Ik heb hiervoor een oudere lijn van BAsic grey voor gekozen. De stempel is van de kruidvat. En de tekststempel is van Crealies.

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 11 november 18.00 om HIER jullie inzending achter te laten.

En voor de liefhebbers van magnolia stempels de challenge van DMCC loopt nog tot 14 november

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

24 opmerkingen:

Irene zei

Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, mensen persoonlijk hebt ontmoet en zo'n goed advies hebt gekregen. Dat je er met het sluiten van de deuren nog was komt me wle hel bekend voor, hihihi!!!
Je kaart is leuk en het is deze keer niet zo'n moeilijk ontwerp, daar kon ik zo maar eens aa mee gaan doen.

Fijn weekend, lekker oefenen, Irene

Tinie zei

Succes met de aqua markers en je kaart, ik vind hem prachtig!!!

Groetjes Tinie

Babette zei

Je kaart is erg leuk geworden, mooi papier ook.
Groetjes Babette

nicolet zei

Wat een prachtig kaartje en heel veel succes en plezier natuurlijk met de aquamarkers!
Groetjes Nicolet

Elly zei

Ja,op zo'n beurs kun je niet alleen veel hobby spullen kopen maar het is ook voor het sociaal gebeuren!
Je heb een mooi kaartje gemaakt,ben benieuwd hoe het met copics gaat!

Groetjes Elly

Margot zei

gaaf zo'n roze kerstkaart!

Nellie zei

Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!! Je kaartje is ook supermooi geworden en succes met de aquamakers!!


Groetjes, Nellie

Marijke zei

Wat leuk te lezen dat het zo'n fijne dag was op de beurs en goed advies hebt gekregen.
Supermooi kaartje. Veel freubelplezier met de nieuwe spulletjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marjan zei

Wat gaaf je kaart!! Mooi papier! Leuk dat je het naar je zin had op de beurs, ik ga morgen.

Groetjes, Marjan

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leukerdje!!

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje miriam.
heel veel plezier met je aquamarkers.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Miriam,
Een heel MOOI kaartje met dat "oudere" papier.
Ben heel benieuwd naar je aqua-kaartjes ☺☺☺
Nog een fijne zaterdag en ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Unknown zei

Leuk te horen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad op de beurs, altijd leuk om wat nieuws te kopen ook ;-) Je kaart ziet er mooi uit, groetjes, Ira

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kaartje, zo mooi van kleur.

groetjes jolande

*mieke* zei

Hij is weer mooi Miriam! En fijn te lezen dat je beursdag leuk was...en kna dat je je man mee hebt weten te krijgen. Die van mij gaat in nog geen honderd jaar met me mee, zoals hijh hetzelf heeft gezegd...whaha!
Groetjes Mieke

arjette zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!!!
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! Mijn man zou ook in geen miljoen jaar met me meegaan... maar ik ga zelf al niet eens... is me veels te druk....
Wat goed dat je zo'n goed advies van Nicole hebt gehad!! Je zal het vaak genoeg zien dat ze je hoe dan ook proberen wat te verkopen....
Veel plezier met je aquamarkers, we zien het resultaat vanzelf wel langs komen!

gr. arjette.

Lia zei

Wat een mooie kaart!
Fijn dat je het op de KreaDoe zo naar de zin hebt gehad. Ik sla dit jaar een keer over maar geniet van de verhalen van degene die er waren!
Groetjes, Lia

Riet zei

Wat een prachtige kaart Miriam.

Liefs Riet.

Margo zei

Wat een leuke kaart en wat tof dat je het zo fijn had bij de Creadoe en dat je een eerlijke uitleg kreeg !
Veel knutselplezier met al je nieuwe spulletjes :)
Liefs
Margo

Unknown zei

Fijn dat je zo een heerlijke dag hebt gehad je kaartje is weer helemaal top en ik wens je heel veel succes met je aquamarkers

Liefs Nellie

Jolanda Cuper zei

Mooie kertskaart! Leuk met die kerstman!
Groetjes Jolanda.

Janny zei

Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad op de Krea doe, en wat een leuke kaart heb je weer gemaakt zeg, liefs Janny

anita01 zei

Heerlijk je verhaaltje, zat er helemaal in, en ja ja goede keuze zo dan zeg, top!!!!

Geniet maar lekker na en...plezier met je mooi's.

Warme groetjes,
Aniet.

Annemieke zei

Erg gaaf! Leuke stempel!!
Groetjes, Annemieke