zaterdag 26 november 2011

Dutch Card Lovers#118

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers .Dan gaan we vandaag weer van start met de nieuwe challenge van The Dutch Card Lovers #118

De sponser van vandaag is Stempelstudio Karin de Graaf en welke mooie prijs jullie kunnen winnen kun je HIER zien

De challenge van deze week is bedacht door Rosalien
En ze heeft deze sketch gemaakt.
 Voor mijn uitwerking heb ik een keer een ander model als een vierkante kaart gebruikt.
Voor de vorm heb ik eerst een Crealies Inshape mal nr 8 gebruikt,ook de tekst is van Crealies
Voor de ronde vorm nestabilities.
De kerstboom is van Marianne design,net als de sneeuwvlokken die ik doormidden heb geknipt.
Alles afgewerkt met een pearl pen
Het papier is van Maya design en kraft papier.

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 3 dec 18.00 om jullie inzending hier achter te laten
Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

31 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw, wat een bijzonder mooi kaartje zeg! De kleuren zijn ook prachtig!

*mieke* zei

Ik vind je uitwerking van de sketch erg leuk Miriam! Eenvoud siert echt... Ik moet me ook maar eens wat inhouden qua frutsels en dergelijke:-)
Groetjes Mieke

Anneke. zei

Prachtig hoe je de sketch met de inshap mal hebt verwerkt!
Groetjes Anneke.

Irene zei

Al die verschillende mallen en vormen bij elkaar en de mooie kleuren maken er weer iets prachtigs van Miriam!!!

Fijn weekend, Irene

Brenda zei

Heel erg mooi zeg, die vorm is zo mooi!! Ik heb er geen andere woorden voor dan MOOI MOOI MOOI! :-)
Lieve groetjes Brenda

Nellie zei

Wat een prachtige kaart is het geworden zo met die aparte vorm!! Heel bijzonder!!

Groetjes, Nellie

Liesbeth zei

Hij is schitterend Miriam.
Mooi zo het model ook van die inshapemal.
gr. Liesbeth

Riet zei

Wat een prachtige kaart Miriam.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hoi Miriam, wat een prachtige kaart en wat een creatieve uitwerking van deze schets. Echt mooi zeg! Groetjes, Frea

Wilma zei

Hallo Miriam,
Woooooooow, wat een PRACHTIGE voorbeeldkaart heb jij gemaakt ☺☺☺ en zo komt de Inshape-mal wel heel MOOI over.
Nog een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Marian zei

Heel mooi prachtig geheel
Groetjes

Unknown zei

Chique kaart met mooie kleuren Miriam! Gave mal is dat toch! Groetjes, Ira

Marjan zei

Wat een schitterende kaart, Miriam!! Heel mooi!

Groetjes, Marjan

Margreet zei

prachtige kaart met mooie details Miriam...ik heb een candy op mijn blog...als je zin hebt om mee te doen ben je van harte welkom! Aangezien wij met vakantie gaan, kan ik je de komende weken niet bezoeken....
Fijn weekend!

arjette zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Aleida zei

Wat een ongelooflijk leuke uitwerking van de sketch! Heel mooi gedaan.
groetjes,

Creagea zei

Prachtig mooi kaartje en leuk model

Groetjes Gea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Ans zei

Wat een schitterende creatie, super.

Liefs Ans

Marijke zei

Oo wat mooi, vind het model ook zo leuk!
groetjes, Marijke en Chantal

Elly zei

Wat een prachtige uitwerking van de schets!

Groetjes Elly

Babette zei

Prachtig kaartje, je hebt de schets echt heel leuk gebruikt.
Groetjes Babette

Karin zei

Wat een prachtige kaart, mooie vorm zeg.

Irm zei

Hoi Miriam, wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Die mallen zijn toch wel heel erg leuk.Groetjes, Irm

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk kaartje weer miriam.

groetjes karin

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is wel hele mooie uitwerking van challenge.gr.Nel

riliska zei

What a great job did you do. Gorgeous card!!!!

Janny zei

Wat een schitterende kaart, heel mooi modelletje, de boom komt bekend voor haha
liefs Janny

Marie-claire zei

Wat een schitterende kaart, Miriam!
Mooie kleuren ; )

Groetjes Marie-Claire

Joyce Ebben zei

Wat een prachtige kerstkaart!!! Helemaal in mijn favoriete kleuren! Groetjes Joyce

martina's kaartjes zei

wat een prachtig kaartje ! heel erg mooi ! de kleurencombo is gewoonweg toppie !!!
grtjs, martina
x