zaterdag 19 november 2011

Dutch Card Lovers#117

Helaas heb ik deze week niet alle inzendingen gezien voor DCL omdat ik niet zo fit en lekker was.Maar ik wil ze nog wel komen bekijken,net als dat ik achter loop met mijn blogrondje. Ben inmiddels weer opgeknapt dus kom ik weer langs.

We gaan weer van start met een nieuwe uitdaging van De Dutch Card Lovers.
De sponser van deze week is Miekelotte en welke leuke bruikbare prijs jullie kunnen winnen kun je HIER zien.
 De nieuwe uitdaging is deze week bedacht door ELLEN en zij bedacht een recept.
 Voor mijn uitwerking heb ik het label nagetekend wat mijn dochter een keer als workshop bij Kreatjea heeft gemaakt.
Het papier is kraft en het designpapier is van Marja design.
Het hoekje is een nestabilitie,de boom is van marianne design,de takjes en gras zijn van magnolia.
De tekstlabel is van Crealies.
Het vierkante taartrandje heb ik ooit van Anneke gekregen.
De grote bloem en kleine bloem onder de roosjes zijn van vilt.
Verder is het afgewerkt met pearlpen.

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 25 nov 18.00 om jullie inzending HIER achter te laten.

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

22 opmerkingen:

Margreet zei

Fijn dat je weer wat aan het opknappen bent, Miriam....prachtig label heb je gemaakt!
xxx Margreet

Het zonnetje in huis zei

Hallo Miriam,

Prachtige label zo !

groetjes, Jaimie

Marjan zei

Fijn dat je weer bent opgeknapt. Je label ziet er top uit!

Fijn weekend, Marjan

Tinie zei

Heel erg mooi!!! En wat heb je prachtige kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit
En beterschap doe rustig aan
Groetjes

Inge zei

Mooi geworden!

Nellie zei

Gelukkig dat je weer opgeknapt bent! Wat een prachtige Tag heb je gemaakt. Mooie kleurencombi en leuke uitwerking vanm de opdracht!!

Grtoetjes, Nellie

Elly zei

Je hebt met je recept een erg mooie label gemaakt!

Groetjes Elly

KarinsArtScrap zei

een heel aparte mooie labelkaart miriam.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie label neb je gemaakt, fijn dat het weer beter met je gaat.

groetjes jolande

arjette zei

Wat een mooi label heb je gemaakt, prachtig!!!!! Gelukkig gaat het weer wat beter met je, fijn weekend!!

gr. arjette.

Aleida zei

Je kaartje is heel leuk geworden, grappig zo'n grote Magnolia label.
Beterschap!
groetjes,

Margo zei

Prachtig label zeg !
Liefs
Margo

Anoniem zei

Schitterende label Miriam !! Deze challenge is natuurlijk op mijn lijf geschreven, ik hoop dat ik wat tijd kan vinden om mee te doen.
Groetjes Berdien

Babette zei

Je label is schitterend en ben blij dat je weer bent opgeknapt.
Groetjes Babette

Irene zei

Fijn dat het weer beter met je gaat Miriam en je label is schitterend in die zachte aardetinten!!

Fijne zondag, Irene

Unknown zei

Wat een pracht van een label Miriam, mooie combi van kleuren en stanzen. Fijn dat je je weer wat beter voelt! Groetjes, Ira

m@deliefjuh zei

leuk zeg! ik ga poging doen deze week. en veel plezier morgen!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Miriam.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Miriam en fijn dat je weer wat bent opgeknapt.
gr. Liesbeth

Lia zei

Prachtig gemaakt en fijn dat je je weer beter voelt,

groetjes Lia

José zei

Hartstikke mooie tag Miriam! Die boompjes blijf ik harstikke leuk vinden.