zaterdag 2 oktober 2010

Dutch card lovers#64,bloghop Crealies

Goedemorgen allemaal

Fijn om te zien dat vorige week mijn sketch heel goed was ontvangen en dat we veel deelnemers hadden. Ik heb samen met de rest van het Dt genoten van al jullie mooie inzendingen.
We hopen dat we aankomende week natuurlijk weer net zoveel of misschien nog wel meer deelnemers zullen hebben.Wie uiteindelijk in de top 3 is gekomen en zelfs gewonnen heeft kunnen jullie hier lezen.

We gaan dus weer van start met een nieuwe sketch

De sketch is deze keer ontworpen door Ellen voor jullie,het blog van Ellen kunnen jullie hier vinden.
De sponser van deze week is de Scrapkamer en wat zij sponseren kunnen jullie hier zien.

En dit is dan uiteindelijk mijn uitwerking van deze week geworden.
Het papier is van Basic grey.
De stempel van Stampavie en is ingekleurd met distress inkt.
Het lint is organza met een streepje erin
Al deze producten zijn te koop bij 't bezige bijtje.
Daar is vandaag heel mooi kerstpapier van Cosmo Cricket binnen gekomen,als het goed is ga ik daar dit weekend mee aan de slag. Dit zullen jullie dan wel weer voorbij zien komen.
Van de stempel heb ik een close up gemaakt om jullie te laten hoe mooi Liquid applique is. Het is heel makkelijk in gebruik met een prachtig resultaat. Opbrengen even verwarmen en klaar is het mooie effect.Het lijkt net echte sneeuw.
Jullie hebben de tijd tot vrijdag 8 oktober 18.00 om via mr linky je kaart in te zenden.
Deze week is ook het nieuwste Design lid bij Crealies bekend geworden . Raffaella is ons team komen versterken.

OP 5 oktober vergeet dan niet te kijken want dan kom ik terug met een BLOGHOP en worden de nieuwe stanzen De creatieve borders van Crealies aan jullie getoond.
Aan de rechterkant kun je al het een en ander lezen over de bloghop/candy.En een sneak van de nieuwe creatieve borders.
VERGEET ook de opendag bij Crealies niet en de workshop die Martine gaat geven. Daarover kunnen jullie hier meer te weten komen.

Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer.Photobucket

10 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Miriam,

Wat een leuke sketch hebben jullie weer en prachtige uitvoering ermee gemaakt hoor!

groetjes, jaimie

Martine zei

Wat een gaaf kaartje! En wat mooi ingekleurd ook! Leuk met die sneeuw erbij! Groetjes, Martine

Jolanda Cuper zei

Wow wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Dankzij jou mooie sketch sta ik in de top 3! Bedankt daarvoor! Ik vind het heel erg leuk!
Goed weekend Jolanda.

Anneke. zei

Je hebt er weer wat prachtigs van gemaakt, Miriam!

Groetjes Anneke.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er weer prachtig uit, mooie sketch ook.

groetjes jolande

Scrappiness zei

Erg leuk kaartje zeg, en heel mooi al die verschillende printjes op elkaar.

Jolanda Cuper zei

Hoi miriam,
Bedoel je zo'n tas haken?
Dat lijkt mij ook enig!
Heb jij dat weleens gedaan?
Groetjes Jolanda.

Jolanda zei

Wauw prachtig!! Die stempel vind ik zo echt super leuk.

Groetjes Jolanda

Marian zei

Schitterende stempel,mooie kaart
Groetjes Marian

Riet zei

Ohhh Miriam,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.