vrijdag 8 oktober 2010

Dag 4,en een award gekregen


Van Anneke heb ik deze lieve award gekregen , ze heeft het me al eerder laten weten maar was hem vergeten te plaatsen dus bij deze.Anneke hartstikke bedankt dat je deze aan mij hebt doorgegeven.


Er horen 5 vragen bij

1. Thank the person who give it to me

2. Put award on your blog

3. List 3 things about yourself

4. Post a pic you love

5. Pass on to 5 people
Nou hier komen ze dan
1 . Anneke nogmaals bedankt voor deze mooie award
2. hij staat erop
3. --Natuurlijk kaarten maken en ander freubelen
--Kijk graag serie's
-- Ben fraag samen met mijn2 grootste schatten mijn man en kind
4. Natuurlijk een foto van mijn lieve meisje die bijna net zo groot is als mama,nog even en dan
ben ik de kleinste in huis
5. Nu mag ik 5 mensen uitzoeken Jolanda , Sylvia ,

jaimie , xan , simone
En dan de volgende kaart in de serie nieuwe creative borders
Dag 4

Je kunt nog steeds kans maken om 1 Creative border te winnen ,daarvoor moet je even bij het bericht van 5 oktober je reactie achterlaten als je dit nog niet hebt gedaan. KIJK HIER
Lees dan ook even goed wat de voorwaarden zijn om in aanmerking te komen hiervoor.

Voor deze kaart heb ik de Creative Border CL CB 9 gebruikt.

En ook deze kun je dus op 2 manieren gebruiken.

Voor het bruine randje links heb ik het randje gebruikt wat er af valt,maar zoals jullie kunnen zien is dit ook heel leuk om te gebruiken.
Links en rechts van de strik zien jullie het andere randje wat jullie met deze border kunnen maken.


De bloem en blaadjes zijn uiteraard ook gemaakt met stanzen van CREALIES.

Tot morgen voor dag 5 en tevens de laatste in deze reeks creative border stanzen.
Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer.Photobucket

11 opmerkingen:

Anneke. zei

Vind de kaart prachtig, Miriam. Ik kijk niet meer naar die mooie randjes. Het is al bijna zover, hebben,hebben ;lol) Geen dank voor de award, ik gun hem jou van harte.

Groetjes Anneke.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige nostalgische kaart heb je gemaakt, Miriam. Vind deze border (kantje) toch wel heel erg mooi. Dit is denk een van de eerste, die ik aan ga schaffen. Er zijn er ook zoveel, om een keus uit te maken. Dat word moeilijk. Jammer, dat het morgen alweer de laatste dag is voor het bloghoppen. Het is net zo leuk. Je ziet zoveel verschillende dingen. Genoeg inspiratie hebben we kunnen opdoen.

Groetjes Astrid.

Liesbeth zei

Ik vind het zo knap dat je er steeds weer een totaal andere creatie van maakt, een bron van inspiratie, en bedankt nog voor je hulp met bloggen!
En ik vind de crealies ook heel fijn om mee te werken, heb er ook al een paar bloemen en takjes van, en deze wil ik natuurlijk ook, hebberig als ik ben hihihih.
Lieve groetjes Liesbeth

Miranda zei

Wat een gave kaart zeg, vind hem echt mooi geworden en wat een schitterend plaatje.

Groetjes Miranda

celia zei

Wat mooi is dit weer geworden!
Liefs,Celia.

Sylvia zei

Hoi Miriam, ten eerste wil ik je ontzettend bedanken voor de award, echt helemaal súper. Ga er vanavond even rustig voor zitten want aangezien ik nog nooit een award heb gehad moet ik even kijken hoe dit werkt, heb wel al een idee. Word er helemaal zenuwachtig van ha, ha. Ten tweede heb je wéér een schitterende creatie gemaakt dat gaat weer pijn doen in mijn portomonnee, het heb gehalte wordt steeds erger.
Liefs Sylvia

Marjan zei

Prachtig kaartje en erg leuke dochter!
Gefeliciteerd met je award!

Groetjes, Marjan

manon's kaartenhoekje zei

prachtig kaartje,

groetjes manon

hennie zei

Weer leuk hoor Miriam, je bent ook niet te stoppen.
Groetjes hennie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtige kaart, mooie randjes en een moooie strik.
dank je wel vor de award, ik zet hem in mijn sidebar.

groetjes jolande

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt.

liefs Heidie