donderdag 28 juli 2011

Het is weer Crealies Candy time


Maandag 1 augustus gaan wij als DT van start met een bloghop ter ere van de nieuwe stanzen van Crealies de CREATIVE  PETALS.

Vanaf vandaag kunnen jullie dus al mee gaan doen met de blog candy waarbij 3 van de nieuwe stanzen te winnen zijn.

Willen jullie mee doen dan kunen jullie HIER alles vinden over de blogcandy.

Ikzelf zal komen met iets waar ik met plezier samen met mijn man aan heb gewerkt. Nieuwsgierig ?????
Nog even een paar daagjes wachten en dan kunnen jullie het zien.

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

6 opmerkingen:

Ria zei

Hoi Miriam,

de candy staat al op mijn blog, wil graag een poging wagen voo die mooie mallen !!
je maakt me wel nieuwsgierig naar wat je samen met je man gemaakt hebt !!!

lieve groetjes Ria S.

Aleida zei

Als jij je man nodig hebt voor een kaartje moet het wel iets heel speciaals zijn!
Ik ga eerst eens bij Crealies kijken.
groetjes,

Marian zei

Je man nodig voor een kaart maken dat is bijzonder. Heb de candy op mij blog geplaatst
Groetjes Marian

Het zonnetje in huis zei

Hallo miriam,

ben benieuwd naar jullie creatie !

Groetjes, jaimie

Anneke. zei

Je maakt me wel heel nieuwsgierig! Heb de candy al op mijn blog geplaatst.
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Heel nieuwsgierig!! Helaas even geen tijd om te bloghoppen, maar ja... succes met de hop! :)

Groetjes, Marjan