zaterdag 23 juli 2011

Dutch Card Lovers #100

Goedemorgen vandaag heb ik voor jullie een bijzondere Dutch Card Lovers  challenge namelijk nr 100.

De challenge van vandaag is bedacht door Anja en deze keer zit er een kleuren challenge aanvast.
Laat je inspireren door DEZE FOTO.  klik op deze foto om de kleuren challenge te zien
Helaas zijn op mijn foto de kleuren niet helemaal zoals ze in het echt zijn.
 Voor mijn uitwerking heb ik een stempel van mijn dochter gebruikt ,die vindt deze zo lief.
Het papier is van Echo Park .
De sterren en de label zijn gemaakt met een tagmaker.De randjes zijn geponst met een ek succes pons

Jullie hebben de tijd tot 30 juli om jullie inzending hier achter te laten
Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

22 opmerkingen:

nicolet zei

Ooh wat een prachtig kaartje. Het stempeltje is ook zo lief!
Groetjes Nicolet

Jolanda Cuper zei

Leuke stoere maar ook lieve kaart!
Ga eens nadenken of ik iets leuks kan maken voor deze challenge!
Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Wat een superlief kaartje zeg!! Die stempel is inderdaad wel erg schattig!
Die tags zijn leuk zeg!

KarinsArtScrap zei

wat een schattig kaartje heel erg lief miriam.


groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Miriam,lief dat beertje,mooi papier.

Liefs Riet.

Top 2000 2019 zei

Wat een lief kaartje, schattig stempeltje.
Mooie stoere kleuren.
Groetjes Yvonne.

celia zei

Heel knap hoor, je hebt je goed aan de sketch gehouden!!!En ja, ze heeft helemaal gelijk....zo lief die stempel!

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Lia zei

Ik vind de kleurencombinatie geweldig! Het stempeltje is erg lief. Helaas heb ik nu zo weinig tijd om aan challenges mee te doen (dat verandert wel over een poosje!), maar ik volg jullie blog graag!
Groetjes, Lia

Saskia zei

Supermooie kaart, zo schattig! :)

Marjan zei

Het is een prachtige kaart! Jammer dat dit donkere weer lastig is met foto's maken, maar je kunt toch goed zien dat ie mooi is!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Wat een super lief kaartje, weer eens een ander model kaart!

Groetjes Tinie

José zei

Erg leuke kaart met dat schattige beertje. De lay-out vind ik top net als de kleurencombinatie!
Groetjes, jose

lenny zei

Heel leuk lief kaartje Miriam gaaf stempeltje
groetjes lenny

Margreet zei

heel lief kaartje, Miriam!
xxx Margreet

Christa zei

super lief kaartje zeg heel schattig!!

Unknown zei

Eén van m'n favoriete beertjes! Heel cute is je kaart! Groetjes, Ira

Irm zei

Heel erg leuk kaartje, Miriam!
Groetjes, Irm

Margo zei

Wat een lieverdje Miriam !
Groetjes
Margo

Unknown zei

Prachtig kaartje en het stempeltje is inderdaad heel lief.

Groetjes, Joke

roelie zei

prachtig kaartje heb je er van gemaakt meid

ook een heel lief beertje

gr roelie S

Ans zei

Een mooie kaart, lief dat stempeltje.

Liefs Ans