zaterdag 4 juni 2011

Dutch Card Lovers #94

Vandaag plaats ik even 2 challenge's tegelijk.



Wat hebben jullie allemaal enorm jullie best gedaan de vorige challenge's de deelnemers waren dan ook enorm,meer dan 50 deelnemers hadden op het moment dat ik dit blogbericht klaar zet.Ik heb genoten om zoveel verschillende kaarten om te zien.

Ook allemaal bedankt voor de felicitatie's die we mochten ontvangen. En hopelijk vinden jullie deze week de sketch ook weer een enorme uitdaging en doen er weer zoveel mee.

De challenge van deze week is bedacht door Sandra en ze heeft een leuke en bruikbare sketch gemaakt.

Hieronder zien jullie mijn uitwerking.

Het papier is weer van Maja design en ik heb verschillende merken stanzen door elkaar gebruikt.
 
Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

17 opmerkingen:

Anneke. zei

Beide kaarten zij prachtig, Miriam!
Groetjes Anneke.

KarinsArtScrap zei

ze zien er weer prachtig uit miriam.
leuke kleurtjes gebruikt.

groetjes karin

Unknown zei

ze zijn allebei prachtig en heel veel susses met het DT team hoop dat jullie gauw iemand vinden maar zal niet zo heel moeilijk zijn toch

Liefs Nellie

Jolanda Cuper zei

Wauw het zijn weer 2 super kaarten! Jou kaart aan mij gezonden was ook geweldig! Het is veel mooier dan op de foto! Nogmaals bedankt ik ben er erg blij mee!
Groetjes Jolanda.

Wilma zei

Hallo Miriam,
2 SCHITTERENDE kaarten.....vooral de kaart met Tilda is SUPER.
Een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Nellie zei

Wat een geweldig mooie kaarten heb je weer gemaakt, Miriam. Veel plezier bij Scrapdelight vandaag. Ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat kopen, behalve het Pionpapier!

Groetjes, Nellie

José zei

Hele mooie kaarten Miriam! Vooral die voor DCL met de vlinder en de prachtige bloemen!
Leuk dat ik deze week bij de top 5 zit bij DCL!
Groetjes, jose

Marielle zei

pachtige kaarten miriam en ook weer schitterende details
Liefs Marielle

Janny zei

Prachtige kaarten Miriam, mooi met al die stansen door elkaar, mooie kleuren combi ook.
fijn weekend Janny

Aleida zei

Hele mooie kaarten! Lekker druk, 2 challenge's tegelijk! Maar de kwaliteit lijdt er niet onder!
groetjes,

Hetty zei

Wauuuuw wat een super mooie kaartjes
heb je weer gemaakt

gr hetty

Ans zei

Dit zijn ook weer 2 hele mooie kaarten.

Liefs Ans

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Miriam.

Liefs Riet.

Elly zei

Het zijn twee erg mooie kaarten!

Groetjes Elly

Marjan zei

Ik vind ze allebei erg mooi, maar de bovenste het mooist!

Groetjes, Marjan

Marianne Schut zei

Hai Miriam, je kaartjes zien er weer geweldig uit! Fijne zondag nog, liefs Marianne

Annemieke zei

Mooie kaart! heel erg gaaf allebei!
Groetjes, Annemieke