maandag 27 juni 2011

Crealies Bloghop dag 3

Vandaag is dag 3 van de Crealies Bloghop ,voor de mensen die nog mee willen doen met de bloghop en nog geen reactie hebben achtergelaten bij de kaart van 25 juni kunnen dat HIER doen.

Ook gisteren kwamen er weer vele mensen kijken en een reactie achter laten ,allemaal heel erg bedankt hiervoor . Het is fijn en leuk om zoveel reactie's te krijgen .

Voor deze kaart heb ik een keer een stempeltje van Sahra Kay gebruikt en ingekleurd met distress inkt.
 Het papier is van Maya design uit de oudere collectie.
Als jullie op de foto klikken dan kunnen jullie zien dat ik op de bloemen glitterglam heb zitten.
Voor deze kaart heb ik de stanzen CLCF21-CLCS17-CLCS16 gebruikt.
Links onder op de bloem zit een tekststempeltje wat ook verkocht wordt bij Crealies.

Morgen komt er nog een kaart voor de bloghop op te staan

Bedankt voor het kijken
groetjes miriam


35 opmerkingen:

Marley zei

Super mooi hoor! Liefs Marley (nr 33)

Ans zei

Jaaaa, ook weer leuk. Mooie kleur.

Liefs Ans

m@deliefjuh zei

wauw! weer super gemaakt meid

Karin zei

Nog zo'n prachtig kaartje, het stempeltje is trouwens ook erg lief.

KarinsArtScrap zei

weer een mooie kaart miriam.

groetjes karin

Brenda zei

Heel mooi dit kaartje!!
Fijne dag, Miriam!
Lieve groetjes Brenda

Jolanda Cuper zei

This weer een plaatje! Prachtig gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Elly zei

Een prachtig kaartje,leuke stempel en mooi de verdeling van bloemen!

Groetjes Elly

*mieke* zei

Ook deze vind ik weer helemaal leuk! En je hebt natuurlijk mijn favo kleur gebruikt...paars! Het afdrukje is ook een hele mooie.
Groetjes Mieke

Lia zei

Weer een kaart in mijn favo kleuren, gaaf weer zeg, met hele mooie bloemen is hij echt af, nummer 9,

groetjes Lia

Unknown zei

wat een prachtige kaart en mooie kleuren super

Liefs Nellie

Wilma zei

Hallo Miriam,
Ik zie door de PRACHTIGE bloemen het kaartje bijna niet meer ☺☺☺ .....geintje.
Ja, wat kan ik nog meer schrijven.....helemaal mijn kleur en het kan niet druk genoeg zijn.....af en toe.
Nog een hele fijne freubelweek toegewenst.
Liefs Wilma (nummer 63)

Marjan zei

Weer een mooie kaart!!

Groetjes, Marjan

Liesbeth zei

Deze is ook weer prachtig Miriam, ze zijn weer helemaal te gek.
gr. Liesbeth (13)

Heidie zei

Mooie kaart zeg. Mooi in die paarstinten.

liefs Heidie ( nummer 120)

celia zei

Hier kom ik graag kijken hoor!!!
Veel liefs, nummer 130.

sieneke zei

dit is ook weer zo'n prachtige kaart.

groetjes sieneke
candynummer 23

Marrie zei

Hallo Miriam,

Wat een leuke kaarten heb je met de nieuwe Crealies stansen gemaakt ze zijn weer geweldig.
Ik heb er al een paar op het oog.

Groetjes Marrie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Miriam.

Liefs Riet.

Marijke zei

En wwer zo'n prachtige kaart, heel mooi papier en een schattig afdrukje! Vind de bloem met tekstcirkel en roosje in het midden helemaal super!!
Groetjes, Marijke en Chantal
Wij zijn nummer 34

Aartje zei

Wow Miriam, wat gaaf is dit weer. Ga me aanmelden als volger, dan zie ik al je moois de volgende keer gelijkbinnenkomen. Deze bloghop kan voor mij al niet meer stuk.
Groetjes Aartje ( nr 19)

Aartje zei

Mn dat volger worden mag nog even niet van blogger, dus dat kom ik later nogeen keer goedmaken. Ik weet je nu in ieder geval tevinden.....
Groeten Aartje

hennie zei

Erg leuk gedaan Miriam!
Prachtige kleuren ook.
Liefs hennie.

Anneke. zei

Al mweer zo'n mooie kaart, Miriam!
Prachtig!
Groetjes Anneke.

nicolet zei

Ooh wat een gaaf kaartje Miriam! Mooie kleurcombi heb je gebruikt!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Sarah Kay blijft leuk om te kleuren hè? Mooi in het paars, ziet er weer goed uit je kaart! Groetjes, Ira

lenny zei

Mooi kaartje Miriam ook de stempels van Sarah kay blijven leuk
groetjes lenny

Marian zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt en de bloemen op je kaarten zijn super gaaf
Groetjes

Aleida zei

Weer een mooi kaartje! Die bloemen zijn wel super!
groetjes,

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart. Mooi in de kleur paars.
Groetjes Astrid & Larissa

Roelie zei

Hoi Miriam,
wat weer een lief schatje!
Groetjes Roelie

Irene zei

Beeldschoon dat lieve afdrukje in die paarse bloemenzee!!

Groetjes, Irene
Nummer 30

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Ik hou van deze kleuren en papier.

Nummer 58.

Groetjes Astrid.

Marjo zei

Ook weer zo prachtig. Leuk met al dat paars. Groetjes Marjo (49)

Anoniem zei

Hoi Miriam

Weer zo een prachtig kaartje!!
En ik vind je stempeltje ook super schattig en je hebt super leuke kleurtjes gebruikt!
Erg leuk met dat paars!!

XXX Kim (nr 76)