dinsdag 30 september 2014

Goedemorgen,middag,avond .

Hopelijk hebben jullie een paar dagen geleden net zo van de blophop genoten ,als ik van al dat moois wat eruit is gekomen.
Voor vandaag heb ik een kaartje met stanzen die al wat eerder zijn uitgekomen,maar die ik nog steeds even graag gebruik op mijn kaarten.Deze kaart was gisteren al te zien op het Crealies blog

Gebruikte Crealies Items:
Crea-Nest-Lies set stansen no. 1 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 1 XXL  Crea-Nest-Lies set stansen no. 2 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 2 XXL  Crea-Nest-Lies set stansen no. 5 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 5 XXL  Open Flower stans no. 5 / Open Flower die no. 5  Set of 3 stansen no. 12 Bloemen 8 / Set of 3 dies no. 12 Flowers 8  Double Fun stansen no. 12 / Double Fun dies no. 12
 
Jammer dat het op de foto niet zo goed te zien is ,maar de lagen zijn met wat dikkere foamtape op elkaar geplakt zodat het geheel wat naar voren komt.Dat geeft een leuk effect.
 
Het uiltje zat laatst in een pakket met allemaal chipboard figuren die ik bij Hobbyshop Sandra had gewonnen .Deze heb ik met distress vintage photo wat donkerder gemaakt.
 
Tot de volgende keer
groetjes miriam

4 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaart

KarinsArtScrap zei

mooi Miriam.
Gr Karin

Diny zei

Wat een mooie kaart....het uiltje is SUPER!

groetjes Diny

Marjan zei

Supermooi gedaan, Miriam, je hebt die stansen prachtig gecombineerd!