vrijdag 28 februari 2014

Verjaardag

Deze kaart heb ik vorige week al gemaakt maar was er nog niet aan toe gekomen om hem te plaatsen.
Ik heb hem in de bruin tinten gehouden.

Het is weer even rustig op mijn blog ,jullie zullen voorlopig alleen even mij dt werk zien.En misschien af en toe een ander kaartje ligt eraan hoe het gaat.

Ik ben nu druk bezig met mijn observatie weken om te kijken of ik terug in revaldatie ga ,en ze nog wat kunnen betekenen voor me.
Ik hoop het wel, de verbouwing heeft lichamelijk zoveel van me geeist dat het nu weer even nodig is .

Groetjes miriam

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje zeg. Mooi hoor in diebruintintjes. Echt een prachtig kaartje.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

och wat een schatje Miriam een prachtige kaart.

gr karin

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Miriam, supermooi. Heel veel sterkte.
Liefs van Anita