zondag 5 januari 2014

Dutch Card Lovers #201

Het Design Team van Dutch Card Lovers wenst iedereen een Gelukkig, Gezond en Creatief 2014.
 
EEN NIEUW JAAR, EEN NIEUW BEGIN!
Laten we dus snel starten met de eerste uitdaging van 2014.
 
En dit is voor mijn tevens weer mijn 1ste bijdrage na enkele maanden van afwezigheid.
 
Ellen heeft voor jullie de volgene challenge bedacht : 
 
 
En wat is er fijner dan het nieuwe jaar opgeruimd beginnen?
Dus raap alle oude restjes papier bij elkaar en maak er een mooie nieuwe creatie van.
Opgeruimd staat netjes!

Natuurlijk is er weer een mooie prijs te winnen.
De sponsor is deze week Digital Delights

En welke prijs jullie kunnen winnen zie je HIER:

 Hierbij wil ik de DT LEDEN van DCL heel erg bedanken dat ze het al die tijd van me overgenomen hebben ,zodat ik me met alles rondom de verbouwing kon bezighouden.

Het design papier zijn restjes van verschillende merken.
 
Bedankt voor het kijken en tot morgen dan kom ik met mijn eerste bijdrage voor crealies in 2014
groetjes miriam
 

5 opmerkingen:

Marjan zei

Fijn dat je er weer bij bent en met een heel mooie kaart!

Ellen zei

De beste wensen Miriam voor jou en je familie. Je kaart is prachtig. Fijn je weer terug te zien in blogland.
Liefs Ellen

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Miriam en nog de beste wensen voor 2014.

gr karin

Rosalien Zwackhalen zei

Suepr dat je weer mee doet Miriam. En je eerste kaartje is weer een plaatje, lekker vrolijk in het rood. :)

Ellen zei

Fijn dat je er weer bij bent Miriam! Wat een mooie bijdrage heb je voor deze challenge gemaakt!
Groetjes Ellen