maandag 20 mei 2013

Crealies maandag --een fijne verjaardag

Goedemorgen op deze 2de pinksterdag ,ik hoop dat het net zo'n mooi wordt wordt als gisteren (terwijl ik deze blogpost zit te typen).
Ik heb voor vandaag voor jullie een kaartje in vrolijke zomerse kleuren.
Deze kaart staat vandaag ook op het Crealies blog
Voor de randjes heb ik de Creatieve Borders CL CB 18 en CL CB 23 gebruikt

Voor de bloem de Open Flower CL OF 4 en de Creatieve Flowers CL CF 14 en CL CF 18
 
 
 
De tag is gemaakt met de Labels& more CL LM 04
 
De tekst is gestempels op de Double Fun  CL DF 02
 
 
De afbeelding van de tekst is een andere als dat ik gebruikt heb.
 
Dit was mijn bijdrage voor vandaag
groetjes miriam

5 opmerkingen:

Lia zei

Prachtig en leuk kaartje, nou hier heeft het vannacht geregend hoor,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

een prachtig kaartje ! en dat mooie weer, kunnen we vandaag op onze buik schrijven vrees ik.... pakken wat er te pakken valt als de zon dan eindelijk schijnt, nietwaar ? =)
grtjs, martina
x

Unknown zei

Hele leuke kaart Miriam, en wat een geweldig papier is dat zeg! Groetjes Frea

Riet zei

Wat een schitterende kaart Miriam.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Helaas de hele dag regen hier, niet leuk maar we hebben het helaas niet voor het zeggen. Je kaartje is weer prachtig Miriam, super.
Liefs van Anita