zaterdag 10 november 2012

DCL #163



En ze heeft een sketch voor ons gemaakt
Ik vondt het een hele leuke sketch om mee te werken ,alleen ik heb me er niet helemaal aan gehouden .Ik heb de achtergrond in 1 papier soort gehouden.
Het papier is van Maya design-it's christmas time

De sneeuwpop van Tim Holtz deze stond al zo lang op mijn verlanglijstje dat ik hem dan nu maar eindelijk heb aangeschaft.
De label en aan de zijkanten van de rechte stroken die zijn gemaakt met de Crealies Labels & more  CL LM 04
De tekst stepel is van Magnolia

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 16 november 18.00 om hier jullie inzending achter te laten

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

15 opmerkingen:

Margot zei

superleuke kaart!

Aleida zei

Mooie kaart. Fijn dat je je weer wat beter voelt en weer aan het freubelen geslagen bent.
groetjes,

Peggy zei

Heel mooi kaartje, de sneeuwpop is echt geweldig.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Cornelie zei

O, ik al helemaal kijken waar heeft ze het over...maar dat mag toch wel?! Je ziet de schets duidelijk terug! Leuk kaartje, en fijn dat je je weer wat beter voelt.

Gerrina zei

Een mooie kaart weer! Hou wel van vintage-X-mas... Denk steeds dat wij elkaar in Eindhoven toch al ooit gezien moeten hebben; ik woon nu in Nuenen, Fijn weekend, Gerrina

KarinsArtScrap zei

super leuke kerstkaart Miriam.

groetjes karin

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is leuk Miriam, mooie warme neutrale kerstkleuren en die sneeuwpop blijf ik geweldig vinden. Staat ook nog steeds op mijn verlanglijst...lol...
Super gedaan.

Groetjes Rosalien

Wilma zei

Hoi Miriam,
Petje af voor dit MOOIE en GEINIGE kerstkaartje ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Gaaff !! Ik vind dit ook zo'n mooi papier !
Groetjes Berdien

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Marlies zei

Je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt Miriam! Je moet jezelf af en toe verwennen, groot gelijk!! Fijn dat het weer beter met je gaat! groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart, de sneeuwpop vind ik geweldig.

groetjes jolande

Ellen zei

Leuke kaart Miriam, het is alleen jammer dat ie zo donker op de foto staat. Eigenlijk zou je eens moeten proberen te fotograferen met een daglichtlamp en als je die niet hebt kun je die ook zelf maken door een blauwe daglicht-gloeilamp in een spotje of bureaulamp erop te richten. 't is maar een tip hoor ;-)
Groetjes Ellen

Riet zei

Wat een mooie kaart Miriam.

Liefs Riet.

Babette zei

Wat een leuke sketch en prachtige kaart heb je ermee gemaakt.
Fijn dat het al wat beter gaat.
groetjes Babette