zaterdag 14 april 2012

Dutch Card Lovers # 134

We zijn weer terug na een weekje vakantie bij DCL, vandaag hebben we een echte hollandse uitdaging bij DCL

De sponser is Cute stamps and Cards en de prijs die je kunt winnen zie je HIER

Jose heeft deze challenge bedacht en de opdracht is
Deze keer is het thema "Holland". Genoeg te bedenken lijkt me en dit is de inspiratiefoto, maar je kunt ook aan andere dingen denken, als het maar oerhollands is.

En dit is mijn uitwerking van een hollandse kaart.In de kleuren van de Nederlandse vlag .
De afbeelding is van Creafine en is ingekleurd met de distress markers,moet er nog wel aan wennen want ik vindt de kleuren toch anders als de pads.
Voor de bloem heb ik de Crealies stanzen  Creative Shape CL CS 18  en Creative Flower CL CF 19 gebruikt.Ook de tekststempel is van Crealies

Helaas gaat Jose ons verlaten zoals jullie op het Dt blog kunnen lezen ,en komt Cornelie bij ons in het DT. Jose bedankt voor alles en Cornelie welkom.

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 20 april 18.00 om HIER jullie Hollandse inzending achter te laten

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

20 opmerkingen:

Elly zei

Een erg mooie kaart,erg prachtig ingekleurd en een leuk idee om de vlag als achtergrond te gebruiken.

Groetjes Ellly

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart miriam met prachtige bloemen.

groetjes karin

Nellie zei

Wat een mooie kaart, Miriam!! Leuk die kleuren van de Nederlandse vlag als achtergrond!! Ook de bloemen zijn heel mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Lia zei

Wat een mooi kaartje, leuke uitdaging ook,
groetjes Lia

nicolet zei

Leuk Hollands kaartje Mieneke!!
Fijn weekend!
Groetjes Nicolet

José zei

Wat een schitterende bloem heb je gebruikt zeg. ERG mooi ingekleurd. In vind het een prachtkaart!

Marjan zei

Vind hem heel mooi, ook je klaprozen!

Fijn weekend!

Groetjes, Marjan

Pouwla zei

Hoi Miriam,
wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Heel mooi. Ik ben even gaan kijken bij DCL en ik vind het een leuke blog dus ik doe graag mee. Leuke challenge's hebben ze.

Groetjes Pouwla.

Plony zei

Deze Hollandse challenge laat ik even voorbij gaan maar jouw kaartje vind ik supergaaf! Gelukkig niet zo standaard Hollands, brrrrr.....daar heb ik niets mee maar dit vind ik super gedaan.
Fijn weekend en liefs, Plony.

Margot zei

prachtige stijlvolle kaart!

Anneke. zei

Heel leuk bedacht, Miriam!! Prachtige kaart.
Groetjes Anneke.

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Leuk de hollandse kaarten
Groetjes

Unknown zei

Hoi Miriram, mooi zeg, vooral de kleuren van de bloemen. Groetjes, Frea

Tinie zei

Wat heb je prachtige details in je kaart verwerkt, ziet er weer super uit!!!

Groetjes Tinie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje, de bloem heb je mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Riet zei

Ohhh Miriam,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Irene zei

Prachtige kaart Miriam!!!

Liefs, Irene

Sylvia zei

Wat een supergaaf Miriam, helemaal geweldig.
Groetjes Sylvia

arjette zei

Wauw zeg, wat mooi!!!

gr. arjette.

Ellen zei

Prachtige Hollandse kaart Miriam!
Verrassende stempel heb je gebruikt.
Groetjes Ellen