woensdag 9 maart 2011

De Rozetmaker

Hier is hij dan mijn tweede post voor vandaag ,voor de hekjeskaart moet je even naar beneden scrollen.

Het volgende nieuwe wat deze week uit gaat komen bij Crealies is de ROZETMAKER.
In combinatie met de Creative Borders kun je hier de mooiste rozetten mee maken.

Het systeem werkt heel erg makkelijk en verslavend moet ik zeggen . Kan jullie helaas nog niet alles tonen,maar terzijner tijd zien jullie het wel weer voorbijkomen op mijn blog.

Als jullie goed kijken kunnen jullie zien dat mijn kaart op de verpakking staat.

De rozetmaker zal tijdens de komende beurzen gepromoot gaan worden .
En dit is wat ik in combinatie met de Creative borders en de Rozetmaker gemaakt heb.
Het papier is van Graphic 45 .
De creative border die gebruikt heb is CL CB 14. Met de Creative border kun je 3 verschillende randjes maken ,want ook het middelste kun je makkelijk gebruiken zie aan de zijkanten.

De bloemen en bladeren zijn de Crealies stanzen CL CF 11 en CL CS 12
Op de komende beurzen kunnen jullie dus een workshop gaan volgen met de Rozetmaker als jullie eens willen weten hoe makkelijk en mooi deze is.
Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer.Photobucket

22 opmerkingen:

Lida zei

Wooow wat ziet dat
prachtig uit en de bloemetjes zijn
ook zo mooi

groetjes Lida

Aleida zei

Een beeldschoon kaartje! Zaterdag maar eens even bij Annelies buurten...
groetjes,

Jaimy zei

wat leuk zeg zo'n rozetmaker! je hebt er al een prachtig kaartje mee gemaakt.
Via via kwam ik op je blog en ik ben volger geworden. kom je ook eens een kijke nemen op mijn blog?

Groetjes, Jaimy

lenny zei

Hallo Miriam
wat heb je weer een super gaaf mooi kaartje gemaakt
groetjes lenny

Tinie zei

Ik mag eigenlijk niet meer op je blog komen, is te verleidelijk voor mij:) maar het is weer prachtig!!!

Groetjes Tinie

Esmeralda zei

Hoi Miriam, ik heb een verrassing voor je op mijn blog. Groeten Esmeralda

KarinsArtScrap zei

je kaart is prachtig miriam en heel mooi papier
de hoekjes staan er ook heel mooi op.

groetjes karin

Hetty zei

Wauuuuw wat een schitterend kaartje

gr hetty

Roelie zei

Hoi Miriam,
wat een fantastische mooie kaart, terecht dat hij op de verpakking staat!
Groetjes Roelie

Anneke. zei

Ohw, prachtig, Miriam. snik,snik heb koopstop.
Groetjes Anneke.

simone zei

wat mooi zeg, volgende week eens even de kraam van annelies bezoeken
Groetjes Simone

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je er weer mee gemaakt.

liefs heidie

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat kun je toch super dingen maken!
Groetjes Jolanda.

Marjan zei

Dit ziet er weer zo mooi uit, Miriam!!
Je bent ook een goede promootster (hihi, raar woord, maar je snapt me wel), want ik ben nu echt nieuwsgierig naar deze rozetmaker!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Oooh prachtig kaartje Miriam !!!
Groetjes Berdien

Klaske zei

ziet er super uit Mirjam... ik denk dat ik die rozetmaker errug leuk ga vinden, haha!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, dit ziet er super uit! En je uitwerking is prachtig!!
Groetjes, Yvonne

sylvana zei

erg leuk gemaakt het kaartje.
De roos springt er ook helemaal uit

bmartes zei

Ha Miriam,
Het is een prachtig kaartje geworden en wees maar gerust trots dat je op de verpakking staat! Proficiat!
Groetjes,
Arja

Sylvia zei

Onwijs mooi Miriam!! Ook het papier is schítterend, heel stijlvol.
Groetjes Sylvia

José zei

Die rozetmaker is geniaal! De kaart is prachtig met die rozet achter de stempel. Erg mooi ingekleurd ook en die bloemen... eeeerg mooi!
Groetjes, Jose

Wilma zei

Hoi Miriam,
Wat een GEWELDIGE kaart...een "warme" kaart.
Niets teveel en niets te weinig. Wat zijn dat voor hoekjes die je hebt gebruikt?
Je hebt het al 2x gevraagd ☺☺☺, maar ik kan er maar 1x aan voldoen.....tot 17 maart.
Verder nog een fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma