zaterdag 8 januari 2011

Dutch Card Lovers#74 ,Scrapdelight

Goedemorgen

Vandaag heb ik voor jullie 2 verschillende blogberichten.

Allereerst staat op het blog van scrapdelight mijn eerste bijdrage aan het Dt .
Van de week zal ik de kaart hier plaatsen maar hij komt eerst op het Scrapdelight blog te staan.

Voor degene die graag willen zien wat ik gemaakt heb KIJK dan HIER.


Of klik op het plaatje dan kom je ook op het blog terecht.
Natuurlijk vinden we al DT het ook leuk als jullie daar een reactie achterlaten.


Dan gaan we vandaag weer van start met de Challenge's van De Dutch Card Lovers.

Deze week heb ik de eer om voor jullie een sketch te ontwerpen.Die zien jullie hieronder.

Voor dit jaar hebben we een nieuwe sponser en dit is Robyns Fetish meer over deze sponser kunnen jullie op het blog van DCL lezen.

Ook heeft deze sponser een eigen challengeblog wat jullie hier kunnen vinden

Nieuw dit jaar is dat de sponsers zich aan jullie gaan voorstellen.

Als jullie op het plaatje klikken kom je in de web winkel van Robyns Fetish anders klik hier

Als jullie willen weten welke prijs ze beschikbaar stellen kijk dan hier

Dutch Card Lovers #74
En dan de sketch




En hieronder mijn 2de uitwerking

Ik heb de Afbeelding Heloise Garden Gal gebruikt voor deze kaart en hij is ingekleurd met distress.De afbeelding vindt je hier


Het papier is van Making Memories ,de bloemen van Crealies en de parels zijn gemaakt met een pearl pen

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 14 januari 18.00 om via mr linky jullie inzending hier in te sturen.
Ik ben benieuwd wat jullie van de sketch weten te maken.



Omdat wij meestal in voren werken had ik deze kaart al af . Deze was eigelijk voor de challenge van vandaag ,maar van de week kregen we te horen dat deze stempel niet meer in de collectie zit.En heb ik nog vlug het bovenstaande kaartje gemaakt.

Het papier is van Jillibean Soup de bloemen,bladeren en vlinders zijn gemaakt met de stanzen van Crealies

Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer.Photobucket

18 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.
groetjes miranda

Nellie zei

Hoi Miriam,

wat een leuke sketch... en wat een super mooie uitwerkingen heb je ervan gemaakt!! Prachtige kaartjes!!

Groetjes, Nellie

Xan zei

Heey die Miriam,
wat een superkaartje weer meis, echt helemaal leuk. Veel werk denk ik wel he?
Trouwens ook helemaal super dat ik je de 29ste zie! Ik verheug me er helemaal op!

Marjan zei

Allebei je kaarten naar je schets zijn gaaf geworden! Mooie en verzorgd gemaakt met prachtig papier.
Fijn weekend, Marjan

Margreet zei

2 prachtige kaartjes Miriam...wees maar zuinig op die stempel dan...hij is juist zo leuk...wordt ie nog uniek!....ik ben even wezen spieken....ook een geweldige creatie!
Fijn weekend!
xxx Margreet

Jolanda Cuper zei

Wauw wat heb je er weer prachtige kaarten van gemaakt! Super sketch! Ga eens even kijken of ik iets moois kan maken!
Groetjes Jolanda.

Top 2000 2019 zei

Wat een mooie kaartjes Miriam.
Vooral het elfje vind ik heel mooi ingekleurd.
Groetjes Yvonne.

Marian zei

Allebei je kaarten zijn gaaf geworden, practig papier. Zomaar even een vraag. Als je mee wilt doen moet je dan een stempel,en papier van een bepaalt merk gebruiken?
Groetjes Marian

Suzanne zei

Hoi Myriam, Wat een superleuke kaarten zeg. Toevallig heb ik afgelopen week mijn eerste pearlpen gekocht. Best nog lastig om zo'n mooi pareltjes te maken, maar vind ze erg mooi bij jou!

Liefs Suzanne

Lida zei

Wooow wat zijn dat
super mooie kaartjes

groetjes Lida

Lischa zei

Weer van die leuke kaartjes heb je gemaakt ,allebij heel erg leuk
leuke stempels ook

groetjes jolanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes heb je gemaakt, de onderste spreekt mij qua kleur meer aan.

groetjes jolande

Margot zei

ziet er heel gaaf uit!

Aleida zei

Een leuke sketch en twee geweldige uitwerkingen!
groetjes,

Liesbeth zei

Mooi hoor Miriam,
Ook je eerste bijdrage bij het DT.
gr. Liesbeth

Het zonnetje in huis zei

Hallo Miriam,

Beide zijn prachtig in zijn geheel !!

Groetjes, Jaimie

Heidie zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

Henriƫtte zei

Woww...wat zijn het allebei weer prachtige kaarten. Leuke sketchen met hele mooie uitwerkingen, toppie!!