zaterdag 27 februari 2010

DCL#35--Getsketchy#27--Tesc102

Voor DCL even naar beneden scrollen .

Ik heb gisteren wat kaarten gemaakt voor verschillende challenges.
Allereerst voor Get Sketchy

Get Sketchy # 27
Het papier is van Basic grey -nook and pantry. De stempel is van The greeting farm -80's Anya.
Die heb ik verkleind .Ik heb een nellie snellen mal gebruikt rondom de stempel.De bloemen zijn geponst met de retro ponsen .De stempel is ingekleurd met distress inkt.

Dan voor Taylored Expression

TESC 102
Ook hier is het papier van Basic grey-nook and pantry .De tekststempel is van Wiff of you
De blaadjes onder de bloem zijn met een Joy stencil gemaakt.De stempel is ingekleurd met distress inkt

De volgende kaart was eigelijk bedoeld voor de magnolia challenges maar ik was te laat met insturen.
Ook hier is het papier van Basic-grey nook and pantry.De bloemen zijn gemaakt met de ponsen van nellie snellen serie 2 en de center komt uit de eerste serie.
De swirl heb ik gemaakt met een Perlen-pen en die zijn te koop bij lovescrapping hier is de link.
Ook deze stempel is met distress inkt ingekleurd
DUTCH CARD LOVERS #35
En het is weer zaterdag en wel de laatste van de maand en dan is het alweer maart. Het is dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij DCL.
De sketch van deze week is gemaakt door Wendy. En de sponser deze week is de Scrapkamer.
Het DT heeft er weer hele mooie creaties van gemaakt moet je maar eens een keer een kijkje nemen op het challengeblog van DCL.
Voor mijn uitwerking heb ik deze keer een uil gebruikt.Ik heb ze al een hele tijd liggen ,heb ze eens een keer gekocht van iemand die ze uit chipboard stansde.
Ik heb de uil bewerkt met glimmermist en de ogen en snavel met embossingpoeder



De rand aan de zijkant is gemaakt met een pons van fiskars.Het craftcardstock heb ik eerst nat gemaakt langs de randen met een distresser erlangs ,en afgewerkt met distress inkt.



Het papier is van Jillibean soup.En het lint is rigraglint.






Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer

7 opmerkingen:

~amy~ zei

You've been super busy!!! Love all your projects...especially the Get Sketchy card...love your take on the challenge! P.S. I love your Owl card too!!!!!

Aya zei

Hoi Miriam,

De kaartjes zijn weer super!!

Liefs Aya

anja curvers zei

Wow Miriam jij bent goed op dreef zeg mooi kaartje voor GS maar natuurlijk ook voor het DCL-blog. En wat heb je een mooie blogachtergrond ik moet m'n blog ook maar weer eens gaan pimpen denk ik.

dstandard zei

Beautiful work - each and every one!

Laurel zei

Wow lots of fabulous creations, love them! thanks for playing at GS.

Dora zei

Wat een prachtkaarten, ook de kaart voor GS is weer top!

Anoniem zei

wow.
Thanks for joining us at GEt SKetchy!