zaterdag 10 maart 2012

Dutch Card Lovers#130

Vandaag weer een nieuwe challenge van The dutch card lovers nr 131

De sponser van deze week is Robin Fetisch  en welke prijs jullie kunnen winnen zie je HIER
Ellen heeft de nieuwe challenge van deze week bedacht .En ze heeft een leuke bruikbare sketch gemaakt.
En dit is mijn uitwerking met een afbeelding van robin fetish.De kaart is voor mijn man die bijna op visvakantie gaat .
De afbeelding heet Dad's Fishing hole en is ingekleurd met distress inkt.
Vondt zelf het papier heel erg goed passen bij de afbeelding.

En ik heb met de sketch nog een kaart gemaakt
Het papier weet ik niet waar het van is . De stempel is van magnolia en is ingekleurd met distress inkt.
De bloemen en blaadjes zijn van Crealies ,en de bedel komt uit mijn voorraad.

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 16 maart om jullie inzending hier achter te laten.

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

28 opmerkingen:

Nellie zei

Leuke sketch en leuke uitwerkingen heb je ermee gemaakt, Miriam!! De kaart voor John met het visjes-papier vind ik super en heeft dan ook mijn voorkeur!!

Groetjes, Nellie

arjette zei

Ziet er geweldig uit allebei!!! Wat leuk van die 2e dat het papier zo goed past bij de stempel, geweldig!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Yvonne zei

Leuk, twee heel verschillende kaarten. Ik vind ze allebei erg mooi geworden.
Groetjes Yvonne.

Marianne zei

Ze zijn perfect, heel mooi gedaan.
De bovenste is mijn favoriet.
liefs, Marianne

Nellie zei

Ziet er weer schitterend uit wat een mooie kaartjes

Liefs nellie

Anneke. zei

Ik bekeek eerst de kaart en dacht gelijk die is voor john: Heel mooi, Miriam. Ook je tweede kaart is erg leuk.
Groetjes Anneke.

Manon zei

leuke kaarten zeg ! groetjes manon

Tinie zei

Prachtig sketch, met twee prachtige kaarten!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

De sketch is echt leuk maar jouw kaarten zijn helemaal enig Miriam! Vooral die voor je man is wel heel toepasselijk en zal hij wel super leuk vinden!

Liefs, Irene

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten. Vind de onderste ook met prachtig papier gedaan.

Groetjes Astrid.

syllie zei

Beide zien er erg mooi uit Miriam!! Totaal verschillend maar even prachtig. Zag dat ik je kaart van donderdag had gemist maar die is ook ontzettend gaaf.
Groetjes Sylvia

Cards by Jol zei

leuk kaartje, toepasselijk met het vissertje.

groetjes jolande

Ira Huberts zei

Weer twee fraaie kaarten Miriam! Groetjes, Ira

M@rjan zei

Twee mooie kaartjes met de schets! Inderdaad allebei heel anders.

Groetjes, Marjan

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie kaartjea heb je
van de sketch gemaakt

gr hetty

Marijke en Chantal zei

Leuke schets en jij hebt er twee hele mooie kaarten mee gemaakt!

Groetjes, Marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

twee hele mooie kaarten miriam.

groetjes karin

Elly zei

Erg mooie kaarten,ik vind de bovenste erg leuk bedacht!

Groetjes Elly

crealinedance zei

Hoi hoi leuk zo Gr.Nel

Liesbeth zei

Wat zijn ze allebei mooi Miriam, en zo verschillend.
gr. Liesbeth

roelie zei

leuke kaarten mirjam eens een heel ander soort kaart

gr roelie S

Kim zei

Wat een leuke kaartjes. Vind ze allebei super! Erg mooi.

Groetjes Kim

lenny zei

ze zijn weer superrrrrr Miriam
gr lenny

Aleida zei

Hele mooie kaartjes. Zo kan je man nog eens even aan je denken, als hij weg is. ;-)
groetjes,

Deb zei

both gorgeous cards, love the longer rectangle shape of them!
Debxx

Riet zei

Wat zijn dit weer prachtige kaartjes Miriam.
Liefs Riet.

Ellen zei

Wow, super kaarten Miriam, hele mooie uitwerking van de schets!
Groetjes Ellen